tirsdag den 27. juli 2010

Lige om lidt.... altså om nogle timer letter der et fly fra Aalborg lufthavn med kurs mod Syd England. Hold da op hvor jeg glæder mig til at skal med.  Vi er så småt ved at være færdige med at pakke og lige om lidt kommer vores huspasser og får de sidste intrukser. Jeg er SÅ KLAR.
En uge "on the contry side" det er lige hvad jeg har drømt om i flere år. Måske har jeg set for mange Barnaby og andre gode engelske serier, så det hele er blevet lidt for idylliseret, men jeg ved fra sidste gang jeg var der, at den skønne landside kan være betagende om sommeren.
 Måske kommer der et par indlæg og nogle billeder under ferien, måske får jeg ikke tid, men til jer der læser med her så siger jeg på gensyn om ca. en uges tid.
Billeder af vores lejlighed

Ingen kommentarer:

Send en kommentar