søndag den 25. juli 2010

Oplevelse i sommerland

Hvor er det bare dejligt at have tid og overskud. Jeg når at nyde livet og få en på opleveren. Denne uge har været skøn og fyldt med lange timer af ren afslapning og gode stunder med dejlige mennesker. Jeg elsker at have ferie.

I går nåede jeg lige at runde to dejlige besøg hos veninder fra min fødeby, spise lunch på cafe med mor og nå hjem til aften hvor vi var inviteret til grill hos nogle gode venner. Ingen stress, ren afslapning.


I dag har vi været til middelalderdage på Voergård slot sammen med bror og hans familie. Det var de perfekte kulisser til middelalderens liv og der blev spille skuespil, gøglet og hygge i mangen en krog rundt om voldgraven og i slotsgården.

 Jeg må sige, at det var en af de bedre oplevelser og jeg får næsten lyst til at melde mig ind i en middelalderklub, om sådan en findes. Disse mennesker går op i det med liv og sjæl og det afspejler sig bestemt i den stemning der er på stedet.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar