tirsdag den 24. august 2010

De kan vente sig, ja de kan.

Jamen nu kan det da ikke blive værre med min mandagslede. Da jeg, heldigvis i god tid, ville tage min cykel på job, måtte jeg lige konstatere at den ikke længere var der hvor jeg havde sat den aftenen før. Og Steen's cykel manglede også. De var begge blevet stjålet fra vores carport i løbet af natten. Hold da kæft hvor blev jeg gal. Det er nu anden gang i løbet af de få år vi har boet her, at vores cykler er blevet tagen af nogle mennesker der ikke kan kende forskel fra dit og mit. Ikke nok med at de går ind i på vores matrikel og stjæler, nej de invaderer altså også mit liv, og gør det ganske besværligt at komme rundt.
Vi var rundt i byen og lede i går aftes, men fandt dem ikke lige som sidste gang. Vi har ikke givet op og fortsætter med at lede. Og hvis vi finder ud af hvilke banditter der har stjålet vores cykler, kan de bare vente sig, ja de kan.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar