mandag den 23. august 2010

Mandagsmøder

Jeg er ikke speciel glad ved mandag, men lige i dag er det helt galt. Mandag betyder, at der er mange arbejdsdag inden det igen er weekend, og jeg elsker jo at have fri. Denne mandag bliver en rigtig lang en af slagsene. Jeg skal arbejde til kl. 16.45, derefter til møde på Lille Vildmosegård kl. 17.00, hvor vi skal mødes for at planlægge hvem der skal udstille hvor, til mosens dag. Derefter håber jeg, at kunne nå hjem i bad og at få lidt at spise inden jeg igen skal ud af døren til det næste møde, som er på skole kl. 19.00. Forældremøde i min børnehaveklasse.
 Jeg har nået, i formiddags, at forberede hvad jeg vil sige, så det er på plads. Jeg håber, at være hjemme igen kl. 21.00, men det kan jo trække ud.
Sikke en dag at starte ugen med.
Som Garfield ville sige. " Jeg hader mandage".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar