fredag den 20. august 2010

Glasværkstedet

Så er jeg i fuld gang i mit værksted igen. Der bliver lavet glas fugle, fisk, dørskilte, fantasi fugle osv. Og tro det eller ej, jeg er gået i gang med at lave juleglas. Det er blevet til røde kræmmerhuse, som kan hænge på juletræet eller på en troldegren. Det syntes måske for tidligt, men lige om lidt kommer efteråret og så er der jo ikke lang tid til december.

ØV, det vil jeg ikke tænke på lige nu. Det er med at nyde de sidste gode sommerdage, som kan klemmes ud af denne ganske korte 2010 sommer. Jeg håber sandelig, at 2011 bliver en længere og mere solrig sommer.
Jeg er også ved at forsøge mig med glas smykker. Det er blevet til et enkelt armbånd, men jeg har fået blod på tanden og vil fortsætte med at eksperimentere, måske  kommer der en smykke kollektion senere på året.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar