fredag den 26. august 2011

Forbindelsen røg

Min netforbindelse har været ganske ustabil i denne uge. Her i byen skal vi have ny signal udbyder, Stofa vist nok. Det har betydet at internettet har været ude af drift i perioder. Nu er jeg online for en stund og det må jeg udnytte til et lille indlæg.

Ugen er gået ganske hurtigt, hurtigere end jeg kunne nå at følge med, men nu er det weekend snart. Lige 3 timers arbejde og derefter 2 dejlige lange dage med ganske få gøremål.

 Måske lige cruse lidt rundt meller hylderne på det store bibliotek, på udkig efter litteratur til at udvikle mig på.

Et sidste besøg på den skønne cafe i Egense. Der lukkes nemlig ned for sommeren på søndag.

Et hemmeligt besøg søndag, som alle i familien glæder sig til.  Især Jonas.

Og lidt planlægning af næste weekends sensommer marked på Lille Vildmose centret. Det glæder jeg mig rigtig meget til.

Altså en stille og rolig weekend.
God fredag og god weekend til dig der læser med her.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar