mandag den 22. august 2011

Lysten tilbage

Jeg kan mærke at lysten til at være kreativ bobler i mig. Det er såååå lang tid siden jeg har haft den følelse i kroppen. I dag har jeg faktisk været i gang med at male, det må være 3-4 år siden sidst.

Jeg tror det kommer af, at jeg er begyndt at arbejde med mig selv og derved har fået sat nogle ord på hvem jeg er.  Det der mindfulness og positiv tiltrækning er slet ikke så tosset endda.

Det er dog ikke noget jeg endnu er så meget inde i at jeg lige som Michael kan praktiserer det i fuldt udstrækning i hverdagen, men små skridt i den retning er taget og jeg har det super godt med det. Lidt meditation i hverdagen og et par sider i nogle af bøgerne gør mig godt.

3 kommentarer:

  1. Det er altid godt med en begyndelse Pia, jeg har også befundet mig der hvor du er lige nu og hvert trin på min rejse har jeg nydt i fulde drag.
    I kærlige tanker, god Onsdag aften.

    SvarSlet
  2. Måske kender du citatet af Dalai Lama: selv den længste rejse starter med et lille skridt. Dejligt at læse, at du allerede har taget nogle af de første og det føles godt. Jeg har selv nydt en efterhånden meget lang rejse, og det bedste af det hele for mig er:den stopper aldrig. Et evigt eventyr med alt, hvad det indebærer. Go' vind derudad :-)

    SvarSlet
  3. Tak begge to. Det betyder meget at i deler ud af jeres erfaringer.
    Citatet af Dalai Lama har jeg hørt før, men jeg tror jeg vil sætte det op på min opslagstavle til at minde mig om egen rejse.
    God fredag til jer begge
    Pia

    SvarSlet