fredag den 8. marts 2013

Dejlige blogland

Og med det mener jeg, at mit univers er blevet meget udvidet siden jeg begyndte at blogge. Der er så mange søde mennesker her i blogland og så mange fine blogge rundt omkring.
De har hver deres egen signatur. Måske er man dygtig til at male, og så er det det man bruger sin blog til at fremvise.
Måske er man en strikkeentusiast og viser hvad man formår med sine strikkepinde, eller måske er man sådan lidt allround og blogger om lidt af hvert.

Jeg er nok mest i den sidste kategori.

Hvor vil jeg lige hen med dette indlæg. Jo, jeg har for et stykke tid siden spurgt på bloggen om der var nogen, som kunne hjælpe mig med en jakke, som jeg er i gang med at sy.

Og her er det så at blogland er så vidunderlig. Der kom svar og det var fra Mette, som har blogggen Trillemus. Hun er super dygtig til at sy og det ved jeg fordi jeg tidligere har været så heldig at få fingrene i noget hun har lavet. Og jeg har fulgt med på hendes blog hvor hun viser fine sager.
Nu håber jeg at vi sammen kan finde ud af at få jakken færdig.

1 kommentar:

  1. Hej Pia. Tusind tak for de billeder du har sendt. Idag står den på gæster men jeg kigger nærmere på dem imorgen og vender tilbage til dig.

    Rigtig god weekend.

    Kh Mette

    SvarSlet