søndag den 3. marts 2013

relationer og netværk

 
 
 
 

 
Sammen med 2 af mine veninder har vi taget initiativ til at lave en netværksgruppe. Vi har her i weekenden fået sat en indbydelse sammen og har netop delt ud til søde kvinder i vores omgangskredse. Jeg er meget spændt på at se, hvor mange der har samme lyst til at skabe nye relationer og netværke sammen med os.
 Vores vision er, at skabe et fællesskab sammen med andre kvinder der kommer fra vidt forskellige steder i arbejdslivet, men som også har lyst til at dyrke gode relationer og udveksle erfaringer sammen.
Det kan godt give lidt kriller i maven at søsætte, men jeg tror på, at det nok skal lykkes og blive godt.
 
 

 

2 kommentarer:

  1. Super go ide - det skal nok blive et hit:0)
    Må indrømme at jeg alligevel synes at det er for træls at køre til Ålborg en aften - men dem omkring jer, håber jeg , melder sig:0)
    KH Iben

    SvarSlet
  2. Hej Iben
    De fleste har allerede meldt positivt tilbage på vores indbydelse. Det er rigtig dejligt. Det kunne da nu ellers være hyggeligt med dit besøg også, men vi ses måske til blogtræf.

    SvarSlet