tirsdag den 19. marts 2013

Lille og sjov




Der er blevet brugt en hel weekend til at flytte min mor. Nu er hun ganske tæt på mig, lige ovre på den anden side af vores vej. Det har været en drøj omgang. Mange kasser er flyttet fra et sted til et andet. Et helt liv er pakket ned og ud igen. Nu er hun på plads og tilfreds.

Mens vi gik og pakkede faldt jeg over flere fine sager, som kommer fra min kreative mormor.
Her er en af de ting jeg fandt. Et lille etui til engangs lommetørklæder. Så fint hæklet. Jeg kunne godt finde på at lave et selv. Mon ikke det kan lade sig gøre?
Måske jeg skal konsultere svigermor først og få et par tips.



 Dette fine syværk fandt jeg også. Rullet sirligt ind i papir lå det bare og ventede på at en eller anden kom forbi og havde en plan med det.
Mon ikke der kan blive en fin taske eller en tehætte ud af det?  Det vil da være synd at sådan et arbejde skal gå til spilde. Jeg er sikker på at min mormor har brugt meget lang tid på at sy det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar