fredag den 27. november 2009

Gave regn


Nej hvor jeg da elsker at pakke gaver op. Spændingen ved ikke at vide hvad det fine papir gemmer på. I går fik jeg to fødselsdagsgaver på mit job af mine søde kollegaer. De kender mig vist alt for godt. I den ene var der noget af det bedste chokolade i verden, og i den anden noget lækkert duftende shower gel. Beggge gaver bekom mig vel.
Som årene går, ja, jeg ved ikke helt hvad der sker, er det som om gaveregnen bliver mindre og mindre. Jeg elsker da stadig at pakke op, men der er ikke så meget at pakke op længere. Kan det være fordi voksne ikke får så mange gaver som børn? Muligvis. Kan det være, at det er fordi dem jeg fik gaverne af er gået bort? Ja det kan det godt. ØV, jeg vil så gerne være barn igen med alt hvad det indebærer af tissen i bukserne, flyverdragt der strammer, eftermiddagslur, spise med ske,bare jeg kunne få nogle flere gaver.
I morgen lørdag er det min fødselsdag, og jeg glæder mig til at pakke gaver op.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar