fredag den 13. november 2009

Weekend stævnemøde

Så blev det fredag og tid til øre næse hals lægen. Det var ganske smertefrit, men jeg skal desværre derind igen. Hun vil fremprovokere en svimmelhed hos mig for at tjekke min balancenerve. Det glæder jeg mig bestemt ikke til.
Nå, men der er lige et par uger til så det vil jeg ikke tænke på nu.
Der er snart weekend og jeg skal til pigekomsammen i min barndomsby. Vi er 7 piger fra folkeskolen der ses hver 3 måned. Det er så hyggeligt at holde forbindelsen til dem og jeg kan følge lidt med i hvad der sker i barndomsbyen, som jeg indimellem savner. Det er nu 10 år siden, at jeg flyttede fra byen.
Jonas og jeg starter weekende med at spise hos min mor. Der er bestilt varm kartoffelsalat med pølser. Uhmmm, jeg glæder mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar