onsdag den 18. november 2009

Ja endelig kom den



Jeg er bare så glad for at jeg fik købt det sidste nye Femina. Det var en lille fin artikel om alle de kreative medsøstre her i blogland, men det var altså ikke det skønneste ved bladet. Nej, jeg læste selvfølgelig hele bladet og fandt ud af at Sif orellana har begået en ny bog, Rollinger og roulader. Den har jeg ventet længe på og jeg må sige, at det ikke tog mange minutter før dankortet var i brug og et eksemplar var bestilt hjem. ØHH, jeg kom vist også lige til at bestille den meget omtalte bog her i blogland, Hvad klæder mig af Christina Wedel. Nu var jeg jo igang. Hvis du læser med her Steen så bare rolig. Jeg fik dem billigt. :O)
Nu glæder jeg mig bare til at de kommer med posten.
Indtil da vil jeg gøre brug af den første bog Krudtugler og kanelsnegle. Sif´s hindbærsnitter kan varmt anbefales,ja det kan hele bogen altså også.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar