torsdag den 26. november 2009

Tid til eftertanker


Altså det sker altid ved denne tid på året hvor min fødselsdag nærmer sig. Jeg begynder at gruble over livet og længden på dette. I år bliver jeg 43 og det må vel siges at være ca. midt i livet. Jeg har dog tænkt mig at blive mindst 93 år gammel. Det er en aftale mormor og jeg lavede. Jeg skulle gerne slå hende i alder. Nå, men nu må vi se om det kommer til at holde stik. Jeg vil gerne, har appetit på livet og der er mange ting, som jeg gerne vil nå inden jeg skal mødes med familien deroppe i himlen.
I år bliver min fødselsdag holdt lidt anderledes end ellers. Steen er ikke hjemme endnu, så jeg er blevet inviteret ud at spise af min søde bror og hans søde kæreste. Vi skal have min mor og Jonas med. Det glæder jeg mig til.
I morgen skal vi ind og se den sidste Stieg Larsson film sammen. Jeg er lidt spændt på om jeg kan holde øjnene åbne hele filmen igennem. Det er som om filmene bliver mere og mere brutale. Da vi så den forrige måtte jeg da lige lukke øjnene et øjeblik i slutningen af filmen. Og jeg har endda læst bøgerne. Men det er jo ikke det sammen, som at se det på det store lærrede.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar