mandag den 28. marts 2011

Sikke en weekend


Det har været 3 dage med fuld fart på. Lige siden jeg fik fri fra job fredag eftermiddag, har jeg fået en på opleveren. Fredag startede med supersjov og hyggelig megashopping med veninden Hanne. Hun trængte til lidt nyt til køkkenet, og jeg skal da lige love for at vi fik handlet ind. Og selvfølgelig var der lige tid til kage og latté.
Lørdag blev jeg hentet af Thea. Vi skulle til blogtræf på Klitgaarden i Aalborg. Det var en af de bedste oplevelser længe. Så mange af de bloggere jeg kigger ind hos, fra tid til anden, var der. Lone, som havde arrangeret træffet havde virkelig gjort sig umage med programmet. Der var lagt op til en dejlig dag med mange kreative workshops. Jeg nåede ikke selv alle, men det gjorde heller ikke noget. Der blev snakket og hygget hele dagen.

Lone havde allieret sig med mange gode mennesker, der sørgede for forplejningen hele dagen. Jeg skal hilse og sige at ingen gik sulten derfra. Tak Lone for et super godt blogtræf.
Ikke nok med forplejning så var der gaver til os alle. Jeg nævner lige
Lene Bjerre
Av form
Ikea
Smykkefryd
Nordic Beads
Permin og Copenhagen
Stof 2000
Creative Company
Håber jeg har husket alle.

Derudover blev der udtrukket præmier til alle. Også med fine gaver.
Sikke en dag, men det var ikke overstået for mit vedkommende. Jeg havde gæster der ventede hjemme hos os. Brormand og kæresten var på besøg fra Langeland.
Søndag var det tid til brunch hos søster, min nevøer havde haft fødselsdag og det skulle fejres. Så op og i tøjet og af sted til Løgstør. Da vi kom hjem hen på eftermiddagen havde vi en ekstra passager. Min mor er på besøg igen. Mor og svigermor skulle til koncert med Hansi Hinterseer i Gigantium søndag aften.
Ja, jeg siger det bare. Sikke da en weekend. Føler mig da godt nok lidt brugt ,og så er det endda kun mandag.
 

2 kommentarer:

  1. Hvor var det godt, du fik blogtræffet presset ind i så travl en weekend..

    Tak for det.. og de søde ord om arrangementet.

    Jeg har også hygget mig, men I har så ret, vi nåede jo ikke alt det vi ville. Jeg blev meget imponeret over de flotte hatte.. har så mange broderier liggende, at jeg må lave mig en til næste vinter...

    Lone

    SvarSlet
  2. Hej Lone
    Velbekomme, du fortjener godt nok meget ros for at bruge så meget tid på at lave blogtræf.

    SvarSlet