torsdag den 24. marts 2011

Små fade


Jeg har lavet nogle små skåle/fade til at stille lys. ligge smykker, penge, eller kuvertbrød på. De er blevet ganske fine hvis jeg selv må sige det. Farverne er næsten virkelighedstro. Dog er de så meget smukkere når jeg har dem i hånden.
Nu skal der laves mange af dem da jeg tror på at de er salgsbare. Nogle gange har jeg en følelse af at jeg har ramt noget, som mange vil synes om, og det plejer at holde stik. Jeg tror på disse små fade. De er 11x11 cm.
Hvad syntes du???

6 kommentarer:

  1. Hejsa
    Jeg vil bare sige - de er solgt på stedet, hvis du medbringer nogle til Løgstør engang. De ligner helt slikkepinde.
    Fortsæt det gode arbejde.
    Kh Betina

    SvarSlet
  2. Hej Betina
    Du kan få dem med i morgen hvis du vil. Jeg ringer lige til dig. :o)
    Pia

    SvarSlet
  3. Hej - og tak for i går. Nu har du en fast læser mere :o).
    Jeg elsker også at arbejde i glas (men er desværre ikke dne heldige ejer af en glasovn) - hvor sælger du dit glas?
    God vind :o).

    SvarSlet
  4. Hej Mette
    Selv tak. Det var et rigtig godt blog træf.
    Jeg har ikke selv en glasovn (endnu), men får brændt hos Det lille galleri i Storvorde.
    Jeg sælger mit glas til en frisør, en lille hyggelig butik i Mou og skal sælge på Vildmosegården fra påsken.

    SvarSlet