tirsdag den 1. december 2009

Så kom dagen


Hold da op hvor tiden går. Det er nu blevet den 1. december. Det er i dag jeg skal til øre næse halslægerne og have fremprovokeret et svimmelhedsanfald. Jeg glæder mig ikke til det, men vil selvfølgelig gerne vide hvorfor jeg går og er så svimmel hele tiden. Jeg tager svigermor med, så kan hun holde mig i hånden imens.
Bagefter har jeg tænkt mig at vi skal en tur på Cafe, og måske besøge en butik, som jeg slet ikke vidste eksisterede, før jeg var inde hos Liselotte på slagt en hellig ko. Liselotte er fantastisk til at tage billeder af staden og hun kommer steder, som jeg ikke gør. Butikkken ligger i Sankelmarksgade og hedder Mandrup Poulsen Tapeter. Og hvis du tror at de kun sælger tapeter tager du meget fejl. Jeg har været så heldig at få et gavekort til butikken af min søde bror og hans søde kæreste. Det tager jeg med.
Hav en god tirsdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar