tirsdag den 8. december 2009

Minder fra en svunden tid



Julen nærmer sig med hastige skridt. Endnu engang skal vi holde en jul uden at far er med og i år er svigerfar heller ikke blandt os. Det er utroligt at der nu snart er gået 2 år siden min far døde. Jeg tænker stadig på ham næsten hver dag. Savnet er stort.
Vi skal holde jul hos min søster i år og det tror jeg bliver rigtig hyggeligt. Min søsters svigerfar er heller ikke blandt os længere. Han døde i julen sidste år. Så nu må vi hanke op i alle de tilbageblevne enker og håbe at vi får. en rigtig fin og hyggelig jul.

4 kommentarer:

  1. Pia, er sikker på i stadigvæk får en rigtig dejlig jul, de der er gået bort er jo stadig med jer i jeres tanker, er jeg sikker på, knus til dig...

    SvarSlet
  2. Åh ja, det er svært, Pia, når de ældre falder væk - min fra er lige død, og jeg tænker også på ham hver eneste dag og gruer lidt for julen.

    SvarSlet
  3. Jeg ønsker jer en rigtig glædelig jul og med tankerne på dem, der ikke fysisk kan være med jer.

    Jeg synes savnet er specielt stor ved den slags højtider.

    Mange tanker...

    SvarSlet
  4. Tak til jer alle tre for de fine ord. Jeg er sikker på at vi skal få en god jul. Det er jo også et spøgsmål om, at vi skal forholde os til at det nu engang er sådan livet er. Vi fødes og må derfor også herfra på et tidspunkt. Nogen før end andre.

    SvarSlet