onsdag den 10. november 2010

Kondicykel -skal skal ikke

Lige nu går det rigtig skidt med at komme ud at røre mig. Det bliver lige nu kun til hver anden dag -og det er jo ikke godt. Hvis jeg skal få en god vane er det jo ifølge Chris Mcdonald nødvendigt at komme af sted hver dag i 16 uger. Men det harmonerer bare ikke lige med min hverdag lige nu. Jeg har travlt i værkstedet og på job.
Døgnet er ikke blevet et par timer længere, snarer tværtimod. Når vinteren og mørket nærmer sig så går jeg også i hi, som bjørne og pindsvin. Min energi forsvinder med mørkets frembrud og det sker jo ved 16-17 tiden lige nu. Måske skal jeg derfor investere i en motionscykel, som jeg kan trampe på i aftentimerne, så kan jeg jo se tv samtidig og derved slå to fluer med et smæk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar