tirsdag den 23. november 2010

nervøsiteten breder sig


Jeg er ikke helt sikker på at turen til Staden den bliver til noget. Vejret her til morgen er mildest talt noget lort. Jeg må nok lige sige at vinteren er kommet bag på mig, og sikkert også mange andre der trak gardinerne fra her i morges. Først troede jeg ikke at det kunne passe, men da jeg første havde været ude og skovle sne og var kommet ind i varmen igen, måtte jeg sande at det ser skidt ud derude. Jeg har endda lånt bil i dag og taget en o-dag for at det skulle kunne lade sig gøre at mødes. Fuck hvor jeg dog hader vinter og sne.
Må jeg bede om en lille tur til de varme himmelstrøg, 25 grader i skyggen og vandtemperatur omkring de 20.
Kære gud så lover jeg, at jeg aldrig vil bande mere her på siden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar