onsdag den 24. november 2010

Sikke da et vejr

Jeg kom og jeg sejrede over det modbydelige danske vintervejr. Det blev en rigtig dejlig tur til Staden i går. Jeg fik købt julegaver til både mand, Jonas og svigermor, så nu er der taget hul på gaveræset. Selv om vejret ikke var det bedste nød jeg at gå i gaderne og udvælge de skønne gaver, som jeg håber bringer lykke hos modtagerne. Jeg kom selvfølgelig også lige til at købe lidt til mig selv, altså kun ganske små ting da.

På tilbud til 69 kr i Bog og Ide

Mine søde veninder indfaldt sig på stamcafeen kl. 13.30 og der blev talt og drukket latté i mange timer derefter. Da jeg i skumringstimen kørte hjem igen var det med et smil og en god fornemmelse i maven. Det må vi snart gøre om igen lovede vi hinanden inden afskeden, og det er jeg ret sikker på at vi gør.
En focasia bolle med alt godt, indtaget på Klostertorvet

Ingen kommentarer:

Send en kommentar