torsdag den 25. november 2010

Noget at fejre

Det ved jeg nu ikke helt om der er. Det er jo kun en 44 års fødselsdag, ikke rund eller halvrund. Bare en helt almindelig 44 års fødselsdag. Men ved du hvad, hver gang jeg er på vej til at fylde år glæder jeg mig lige så meget som jeg sikkert gjorde da jeg blev 5 år. Det er dog med ambivalente følelser nu hvor jeg har mistet så mange af mine søde og ganske nære familiemedlemmer. Jeg savner deres selskab hvert år.
I år falder min fødselsdag på 1. søndag i advent, og det betyder at jeg skal i kirke om eftermiddagen. Jonas skal opføre et krybbespil og det vil jeg gerne se.Bagefter er der juletræs tænding på torvet med efterfølgende dans og slikposer. Så fødselsdagen holdes søndag formiddag til en kop kaffe og kagemand. Det passer mig ganske fint. Familien er indkaldt og småkagerne bagte. Jeg glæder mig til selskabet.

2 kommentarer:

  1. Tillykke på søndag - ha' en dejlig dag ;0)

    SvarSlet
  2. Tak Merete - det håber jeg det bliver. Har dog allerede fået et par afbud fra min familie.

    SvarSlet