torsdag den 9. december 2010

Det var postens skyld

Så kom den, pakkegaven. Da jeg kom hjem fra arbejde lå der en pakke på mit køkkenbord og jeg vidste bare at nu var den kommet, den længe ventede julegavepakke.
Og den var BESTEMT ventetiden værd.

Først nød jeg at der var gjort rigtig meget ud af indpakningen. Dernæste fandt jeg ud af at der var hele to pakker at åbne.
Og der var sørme også et sødt julekort med.

Indholdet i pakkerne var så lækre. I den første pakke var der 6 små fine julesokker og en sjov nøglering lavet af cykelslange.

I pakke 2 var der en skøn halsdisse, hedder den vist. Den er allerede prøvet og den passer mig.


Jeg er bare så glad for min pakke, så tak til dig Gitte.
Gittes blog kan du finde ved at skrive http://www.ditogdut.blogspot.com/

3 kommentarer:

  1. Velbekom Pia! Hvor blev jeg glad da jeg så den var kommet i dag hos dig.. For jeg havde sendt den i fredags.. Og var da allerede ved at udtænke en ny pakke til dig :-)
    Jeg er rigtig glad for den faldt i god jord :-)

    SvarSlet
  2. Dejligt at pakken dukkede - og kan godt forstå at den var ventetiden værd.

    SvarSlet
  3. Den var helt bestemt ventetiden værd. Det er jo juletid, så det kan være at posten har haft ekstra travlt med at bringe pakker ud. Igen, tak for pakken.

    SvarSlet