torsdag den 30. december 2010

Hvad skal vi lave......

Dagene syntes endeløse, ferien er lang og det giver tid til at være rigtig meget sammen. Det har vi så ikke lige gjort. -Jo, Steen og jeg har været sammen, men børnene har haft travlt med at besøge venner og tage på kærlighedsferie med kæresten. Så det har været så som så med at hygge og gøre ting sammen. I dag har vi så besluttet at nu skal det være.
Der er dog kun Jonas hjemme, da Line og Emil er draget hjem til deres mor for resten af ferien, men vi tre har besluttet at være sammen i dag, og dagen skal bruges til en biograftur, Jonas syntes vi skal se min søsters børn vælter nordjylland, lidt hygge i byen og måske når vi en tur i fugletårnet hvor Jonas kan få sin nye kikkert taget i brug. Jeg glæder mig over at have et barn, som slægter sin morfar på med hensyn til at være natur interesseret. Det smitter også af på os gamle. Vi vil gerne dele den interesse for dyrene og naturen med ham.
God torsdag til dig der læser med her på min side.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar