onsdag den 29. december 2010

Det var så det

December er ved at rinde ud. Januar står og banker på. Det nye år lige så. Om ganske få dage skal vi til at skrive år 2011 i kalenderen.
Jeg syntes, at december måned er gået ganske hurtigt i år. Måske har det noget at gøre med at jeg har været  optaget af at julemarkederne, måske er det noget andet, men ihvertifald er året ved at synge på sidste vers. Det bekommer mig ganske vel, da jeg ved at nu går vi mod lysere tider. Jeg kan mærke lysten, til at bestille frøkataloger hjem, i mig, men jeg forsøger at styre mig lidt endnu, velvidende at sneen ikke forsvinder lige med det samme.
Det nyeste Isabella er på gaden med lækre reportager om hvordan vi kan style vores vinterhave så den ser forårsagtig ud. Jeg gider godt være med, men ved også at det rigtige forår venter lige om hjørnet, så jeg slår koldt vand i blodet og nøjes med lidt lys i haven i den mørke tid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar