mandag den 13. december 2010

Træt, men super glad

Så er weekendens julemarked overstået, og det må siges at have været en succes jeg vil gentage igen næste år.
Det kan ikke gøres bedre. Vi står indendørs, der er fin underholdning med musik begge dage til at tiltrække mange mennesker. Maden fra cafe Utopia er super god, men bedst af alt er alt jeg har stået sammen med de sødeste mennesker, og vi har hygget os og byttet varer fra hinanden. Underholdt hinanden med historie fra andre julemarkeder og været hinanden behjælplige hvis en lige måtte smutte et øjeblik.

Jeg var helt høj da jeg kom hjem i går aftes, kunne slet ikke sove. Der var så mange indtryk jeg skulle have bearbejdet og tænkt over, at det gik ud over søvnen. I dag har jeg så taget de sidste julerester med på jobbet hvor jeg håber at kunne komme af med det.

Jeg købte også lidt til mig selv, og også et par julegaver, som jeg ikke vil vise her da jeg ved at modtageren kigger med.
Skønne ting fra den indiske butik

Perler fra Amaida.dk, som er et besøg værd hvis du lige mangler til et smykke



                                         Den smukkeste trøje i Mohair uld fra Det gyldne Dådyr

Hvis du nu sidder og får lyst til at komme til julemarked i Nordkraft så kan du sagtens nå det. Der er åbent fra torsdag til søndag. I weekenden fra 10 til 17. Det kan varmt anbefales.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar