tirsdag den 7. december 2010

Igen på forsiden af alle landets aviser

Jeg er seriøst begyndt at overveje om ikke det er på tide at finde et andet sted at bo. Der sker efterhånden alt for meget skidt her i vores lille landsby. Atter en gang har vi ramt avisernes overskrifter, og endda skriver Bt at vi er tragediernes by.
Mord, overgreb af små piger, voldtægt, incest, vold på offentlig person You name it, we got it.
Jeg er endnu, efter 11 år her i byen, ikke sikker på at det er her jeg vil leve resten af mit liv, og disse episoder har bestemt ikke fået mig overbevist om andet. Mou er en lille soveby med et tilnavn som de færreste kender til. I rigtig gammel tid gik Mou under navnet " det sorte sogn". Jeg har endnu ikke helt kunne finde ud af hvorfor, men navnet må siges at være ganske passende og up to date i disse år.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar