søndag den 5. december 2010

På tide

Ja, jeg er altså først blevet færdig med juledekorationerne i dag. Men bedre sent end aldrig. Der har været så meget andet. Bland andet julemarkedet som jeg var til i går. Denne gang var det heldigvis i min egen by så der var ikke langt at køre.
Jeg syntes det er super sjovt at tage til julemarkeder, der møder jeg mange skønne mennesker der lige som jeg bruger mange timer på at lave fine ting, som de så sælger på markeder. I går mødte jeg Thea, som jeg kender fra min tid på Friskolen. Hun sælger hatte, tørklæder som hun selv har hentet på Bali, smykker i horn og mange andre fine ting. Vi aftalte at mødes på julemarkedet i Nordkraft i Staden i dag. Ikke at jeg skal sælge, men måske i næste weekend. Det kommer an på om der er stadepladser tilbage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar