onsdag den 8. december 2010

Pakkekalender

Det er så i dag at det skulle have været min tur til at åbne pakke i Unikarinas julepakkekalender. Jeg har desværre, af ukendte grunde, ikke modtaget en pakke, som jeg kan åbne. Jeg kan ikke sige mig fri for at føle mig lidt skuffet, men jeg har skrevet til Karina og håber at hun finder ud af hvorfor jeg ikke har modtaget en pakke.


I stedet kan jeg vise nogle af mine glas billeder frem. Det er et eksperiment jeg her er ude i, altså at få glas, filt og metal til at se chic ud. Døm selv. Billederne er ikke brændt endnu, da min glaspusher holder fri indtil 2. februar.Laaaaaaaaang ventetid. Og måske ændrer jeg også lidt på glasset, tilføjer noget, fjerner noget, hvem ved. Jeg har god tid.

3 kommentarer:

  1. Det går da bare slet ikke at du skal mangle pakke i kalenderen.
    Klik dig over på min blog, klik dig ind på min mail og send mig din adresse, så har jeg et spændende pakkelager, der fluks vil levere dig en fin lille pakke.
    Rigtig god snesmuk onsdag.

    SvarSlet
  2. Pia - har sendt dig en mail. Kan godt forstå at du er skuffet - håber pakken dukker op - blot forsinket, for den er sendt afsted.

    Hanne - du er sød...

    SvarSlet
  3. Hej Hanne
    Tusinde tak for dit fine tilbud. Det er pænt af dig at tilbyde mig en ny pakke. Her i blogland er hjerterne store og varme.
    Karina
    Jeg ser lige en dags tid an, og giver besked når og hvis jeg modtager den.
    Tak for mailen.

    SvarSlet