fredag den 30. oktober 2009

åååhhhee NEJ

Så var jeg nede at ligge igen. Denne gang med en virus eller måske lige en lille salmonella forgiftning. Uha, jeg ikke bryder mig om at være svag. Heldigvis er jeg nu oppe igen og igang. Ikke med den store energi, men stille og rolig.
Jeg skal på arbejde til kl. 20 måske 21 iaften. Der er Halloween fest i Dussen. Jeg kan vist godt røbe her, at jeg skal være en heks. Nu vil du nok tænke, at hun da vist ikke har brug for noget kostume til det, men der tager du fejl. Jeg bliver maskeret til ukendelighed med lang sølv paryk, heksehat, store lange glimmernegle og sorte gevanter. Der bliver ikke sparet på noget. Vi skal spise abehjerner, flagermusevinger, øglegylp og sidst, men ikke mindst, kattelort til dessert. Vi skal skylle det hele ned med dragesnot. UHHHMMMMM hvor jeg glæder mig til at smage. :o)

Ville du ikke ønske at det var dig der skulle til fest.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar