tirsdag den 13. oktober 2009

Arbejde og fritid




Nu er jeg så startet på job igen, efter næsten 11 ugers sygemelding. Knæet har det ok, ikke godt, men heller ikke så at jeg kan tillade mig at være hjemme mere. Nu skal jeg så lige til at finde en rytme i dagligdagen, sådan at jeg stadig kan dyrke mine kreative sider, men også nå at gå på job. Det er sørme da ikke nemt. Heldigvis har jeg jo et job, som gør at jeg kan være kreativ når jeg er der. Det er skønt at kan kombinere arbejde og fritid.
Den lille prins er kommet hjem fra sit ophold hos mormor. Ren forkælelse i 4 dage. Han har nydt at være fri for sengetider og restrektioner på fjernsynstid. Bare lege med mormors hund Kiwi og spille computer og se tv. Ja, det er da godt at han er kommet hjem igen. Nu skal der andre boller på suppen. :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar