fredag den 23. oktober 2009

julemandens værksted






Jeg er i fuld gang med at kreere i mit værksted. Lige nu er det en masse juleting. Jeg skal jo på julemarked i NR. Kongerslev forsamlingshus på næste søndag. Det bliver spændende at prøve. Skulle du bo i området, så kom og tag et kig. Jeg er ved at lave en aftale med Det lille galleri i Storvorde, Lone vil også gerne have sine ting med. Det gør jeg gerne. Hun er simpelthen så dygtig til at lave glas. Her på 123hjemmeside.dk/detlillegalleri kan du se nogle af Lone's ting. Men det er slet ikke det hele. Butikken bugner af hende arbejde.

Jeg har fået en lille opgave af en veninde. Jeg skal lave to flag. De ligge nu og venter på at komme til brænding. Jeg syntes, at det er sjovt at få opgaver og nyder at sidder og finde ud af hvordan tingene skal se ud. Flagene var nemme, og jeg glædder mig til at de bliver færdigmonteret på stang.

Mine julehjerter er blevet brændte, de er så fine. Dem må jeg vist lige lave lidt flere af. De vil pynte i vinduet eller på vores juletræ.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar