mandag den 12. oktober 2009

lidt om syslerne



Jeg har lige været en tur til storbyen(Aalborg). Uha hvor jeg syntes, at det er dejligt med alle de butikker de har i storbyen. Jeg var i Stof og stil, for at købe lidt stof til de fine stofblomster, som jeg har set flere af bloggerne lave. De er meget søde og kan bruges til mange ting. Men som sædvanlig kom jeg ud med mere end det var meningen. Det blev også lige til et smukt stykke stof, som jeg påtænker at lave en tunika af. Billede følger når den er færdig, og hvis resultatet er tilfredsstillende.
Det blev også lige til en tur i Metro. Dejlig butik med varer fra gulv til loft, og så har Metro et udvalg af spændende madvarer, som ikke ses mange andre steder. Især deres fiskeafdeling, grøntafdeling, osteafdeling osv. Det er guf.
Nu er det vist til til at starte aftensmaden op. Jeg har fundet en opskrift i det nye MAD, laks og pasta i lækker sauce. Håber, at det smager lige så godt, som det ser ud på billedet. Billedet er lånt fra bladet Mad.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar