mandag den 19. oktober 2009

Jeg beder om helbredelse


Så er jeg startet op igen for alvor efter mange ugers sygedage. Det kan mærkes at knæet ikke er helt, som det skal være endnu. Der er et stykke vej tilbage. Jeg var til kontrol hos speciallægen i formiddag. Han mente, at det var på tide at sætte ind med seriøst genoptræning hos en fysioterapeut. Uha, jeg fornemmer at, det kan blive dyrt. Men hellere dyrt end at skulle gå, som en haltefanden resten af livet. Jeg må til tegnebogen.
Hvis nogen undre sig over hvorfor der ikke endnu er kommet et billede på af min tunika, ja så er det fordi, at den ikke er færdig. Om den bliver det står hen i det uvisse. Kraven driller mig. Den er ikke pæn, og jeg er i tvivl om hvad jeg kan gøre ved den. Prøver at pille op, sy på igen bare på en anden måde, men stadig samme resultat. Nå, den får ligge lidt. Nu har jeg købt stof til et par andre tunikaer. Måske de bliver bedre.

2 kommentarer:

  1. Du er nu sød søs:=) jeg nyder at læse din blog og se hvad du sysler med.

    SvarSlet
  2. Hej Rene
    Ih altså tak. Det er dejligt at høre at du læser med.

    SvarSlet