onsdag den 21. oktober 2009

Så blev den færdig


Nu er jeg endelig færdig med den tunika. Det holdt hårdt. Den er ikke helt perfekt, men jeg er glad, fordi jeg gjorde det. Altså syede en tunika, uden mønster,opskrift eller bare lige lidt viden om hvordan. Jeg er da sådan set godt tilfreds med hvad der kom ud af det projekt, så jeg går snart igang med det nye stof, som ligger og venter på at blive til noget. Selvtilliden fejler ikke noget, så måske ender det med at jeg kan sælge mine tunikaer til Karlsons Kludeskab. - Nej det bliver jeg vist ikke god nok til, måske et sykursus vil hjælpe mig :o)
Hvis du ikke kender Karlsons kludeskab, så prøv at gå ind på hjemmesiden karlsonskludeskab.blogspot.com Der er rigtg fine ting. Både til mor, men også til datteren.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar