søndag den 11. oktober 2009




Det er søndag,og udenfor siler regnen ned. Det er ganske mørkt i vejret, rigtig efterårs dag. Jeg vil nyde denne sidste dag i weekenden med at sidder og kigge på billeder fra foråret og drømme mig hen til den tid hvor alting begynder at spire på ny.
Weekenden har budt på mange oplevelser.Steen og jeg var til Kulturnat i fredags. Sammen med lillebror og hans veninde. vi hørte skøn gospelkoncert i Vor Frue Kirke.Jeg nyder at sidde i en kirke, der er en stemning til eftertanke og ro for krop og sjæl. Altså bare ikke lige den aften. Fuld knald på fra start til slut. Det er slet ikke til at sidde stille når der er Gospelkoncert.
Bagefter var vi i det nye Nordkraft til kunstner marked, der var så mange fine ting, som jeg havde lyst til at tage med hjem. Havde selvfølgelig glemt kameraet hjemme, så jeg har desværre ikke nogle billeder at vise frem. Vi sluttede aftenen af med at se og høre salsarytmer, og nyde en kold øl, på Skråen. Dejlig aften.

Lørdag aflevedede jeg Jonas hos mormor. De to skal nyde hinandens selskab så længe de syntes det er sjovt.Sikket nok en hel uge. Bagefter et dejligt besøg hos en skole veninde, som jeg holder kontakten med. Jo, det har da været en god start på weekenden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar